MegaTrondy Startet 14.November.2017 Del på Facebook Startet 14.November.2017 Min renoverte With Dromedille mangler beslag til åregafler. Har derfor kjøpt nye som jeg tenker å montere. Spørsmålet er hvor optimal plassering er i forhold til sittestilling. Vil plassere de slik at det er lettest mulig å ro. Til nå har vi bare hatt en padleåre i båten men siden jeg tenkte å bruke båten litt i vinter til kortere fisketurer mens motorbåten er i opplag er det greit å ha skikkelige årer slik at man kan bruke årer med behov. Har ikke så godt bilde av båten hvordan den ser ut nå på denne pcen, men her er et bilde av slik den så ut før. Sitér dette innlegget Link to post
MegaTrondy Svart 14.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.November.2017 Ser denne har de ganske langt bak. Er dette originalt tror dere? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 15.November.2017 Del på Facebook Svart 15.November.2017 Ser ikke så galt ut. Du får evt ta en liten runde og måle avstanden mellom tofte og gafler på andre sammenlignbare båter Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Roger jo Svart 15.November.2017 Del på Facebook Svart 15.November.2017 Optimalt for hvem? stor eller liten. Beste måten er teste ut for den som er høyest og justere mot en som er kortere, kompromiss. Er det ikke bare å prøve. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.