toholthe Startet 19.November.2017 Link til dette innlegget Startet 19.November.2017 Hei, jeg har kjøpt en Grand 275 Rib gummibåt med 9,8 hk tohatsu. Jeg må hente denne hjemme hos selger i Os og frakte den til Oslo før våren. Noen som skal kjøre denne veien, eller kjenner noen som har plass og kan ta den med for en grei penge i løpet av noen mnd? Andre gode forslag til hvordan jeg kan få den over fjellet uten at det koster mye? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 19.November.2017 Link til dette innlegget Svart 19.November.2017 prøv herhttps://www.facebook.com/groups/137309876653382/?ref=bookmarks Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
JGH Svart 20.November.2017 Link til dette innlegget Svart 20.November.2017 Småjobb på finn.no Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
POL Svart 20.November.2017 Link til dette innlegget Svart 20.November.2017 Lån/lei en henger og kjør den selv. Ta det som en tur. Sitér dette innlegget Link to post
chg Svart 27.November.2017 Link til dette innlegget Svart 27.November.2017 Mange mindre og til dels større transportfirmaer som har direkte ruter mellom Oslo og Vestlandet. Ville Googlet litt og ringt rundt. Ville styrt fint unna de største som PostNord, DHL og Schenker... Sitér dette innlegget Link to post
toholthe Svart 27.November.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2017 Fant en som gjorde det for en grei penge på den Facebook-gruppa det linka til over, så da er det bare å glede seg til ny gummibåt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.