Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Popeye70 skrev 57 minutter siden:

To ord: Dokumenter alt!

Tre ord: Publiser det her!

I do. Kabel pusheren min var meget skeptisk :) Nesten så han ikke ville selge meg kabelen for han trodde aldri det ville fungere :) Han spurte meg flere ganger i dag om det virkelig er dette jeg skal gjøre :) Hehehe. Joda måtte jeg si, nesten så jeg hørte han riste på hodet gjennom mailen :) Klippe dyre kabelen i to???? Nesten så han daua :)

Redigert

Når jeg har dette oppe å går så blir det moro å se hva som foregår på dette nettet.

Kjellg

Kjellg

Popeye70 skrev 51 minutter siden:

I do. Kabel pusheren min var meget skeptisk :) Nesten så han ikke ville selge meg kabelen for han trodde aldri det ville fungere :) Han spurte meg flere ganger i dag om det virkelig er dette jeg skal gjøre :) Hehehe. Joda måtte jeg si, nesten så jeg hørte han riste på hodet gjennom mailen :) Klippe dyre kabelen i to???? Nesten så han daua :)

Redigert

Når jeg har dette oppe å går så blir det moro å se hva som foregår på dette nettet. Lenge siden jeg har holdt på med det, men er det WireShark fortsatt som gjelder for sniffing?  

Kjellg

Kjellg

Popeye70 skrev 49 minutter siden:

Kjellg

Kjellg

Popeye70 skrev 48 minutter siden:

I do. Kabel pusheren min var meget skeptisk :) Nesten så han ikke ville selge meg kabelen for han trodde aldri det ville fungere :) Han spurte meg flere ganger i dag om det virkelig er dette jeg skal gjøre :) Hehehe. Joda måtte jeg si, nesten så jeg hørte han riste på hodet gjennom mailen :) Klippe dyre kabelen i to???? Sa han. Nesten så han daua :)

Kjellg

Kjellg

Popeye70 skrev 47 minutter siden:

I do. Kabel pusheren min hos Seatronic var meget skeptisk :) Nesten så han ikke ville selge meg kabelen for han trodde aldri det ville fungere :) Han spurte meg flere ganger i dag om det virkelig er dette jeg skal gjøre :) Hehehe. Joda måtte jeg si, nesten så jeg hørte han riste på hodet gjennom mailen :) Klippe dyre kabelen i to???? Sa han. Nesten så han daua :)

Kjellg

Kjellg

Popeye70 skrev 43 minutter siden:

I do. Kabel pusheren min hos Seatronic var meget skeptisk :) Nesten så han ikke ville selge meg kabelen for han trodde aldri det ville fungere :) Han spurte meg flere ganger i dag om det virkelig er dette jeg skal gjøre :) Hehehe. Joda måtte jeg si, nesten så jeg hørte han riste på hodet gjennom mailen :)

• Create New...