Jump to content

Edit History

MegaTrondy

MegaTrondy

Fikk startet motoren i dag. Slet litt med å få den i gang. Måtte bruke startgass for å få den til å gå, også måtte jeg spraye en litt forsiktig dusj med gassen av og til de første 20-30 sekundene for at den ikke skulle daue. Etter det putret den og gikk. Syns kanskje den har litt hard gange vel å merke. Gjenstår å plukke ned undervannshuset for å se om noe kan gjøres. In worst case blir det en ok delemotor. 

Noen tips til hvordan jeg kan få ut vannet fra skroget på båten? Hvis jeg har en tynn slange som er litt stiv og tøyelig kan jeg lage et hull i baugen et stykke oppe og suge det ut der også plugge det. Må få ut vannet uansett hva som skjer med båten. Hengeren er veldig ustødig med alt vannet inne i båten når jeg kjører. Heldigvis skulle jeg ikke langt. 

MegaTrondy

MegaTrondy

Fikk startet motoren i dag. Slet litt med å få den i gang. Måtte bruke startgass for å få den til å gå, også måtte jeg spraye en litt forsiktig dusj med gassen av og til de første 20-30 sekundene for at den ikke skulle daue. Etter det putret den og gikk. Syns kanskje den har litt hard gange vel å merke. Gjenstår å plukke ned undervannshuset for å se om noe kan gjøres. In worst case blir det en ok delemotor. 

Noen tips til hvordan jeg kan få ut vannet fra skroget på båten? Hvis jeg har en tynn slange som er litt stiv og tøyelig kan jeg lage et hull i baugen et stykke oppe og suge det ut der også plugge det. 

• Create New...