MegaTrondy Startet 21.November.2017 Del på Facebook Startet 21.November.2017 (redigert) Hvordan får jeg av dette filteret? Vet det skal skrus av da jeg har hatt det av flere ganger (senest i går) men nå sitter det helt kubb fast og jeg husker ikke skru retningen. Holderen er i plast så tar jeg for hardt i ryker det samt plast dekselet til drageren. Redigert 21.November.2017 av MegaTrondy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 21.November.2017 Del på Facebook Svart 21.November.2017 Med klokka sett fra toppen for å løsne,ta litt fett på pakningen før montering så er det lettere neste gang Sitér dette innlegget Link to post
MegaTrondy Svart 21.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.November.2017 Ok, redd for å ta for hardt i. Festet flekser når jeg drar til. Sitér dette innlegget Link to post
MegaTrondy Svart 21.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.November.2017 Takk, lettere når man vet riktig vei :) Sitér dette innlegget Link to post
blackdev Svart 31.Mars Del på Facebook Svart 31.Mars Dette er jo en gammel tråd men jeg presterte å knekke rørbiten som slangen fra forgasser går inn på i braketten til bensinfilteret på min Mercury Viking 9,9 som jeg har på jolla. Finnes sikkert noe lim som er brukandes men helst vil jeg bytte den defekte delen. Har googlet etter bensinfilter med brakett uten å hatt hellet med meg, har ikke hatt tid til å se på hvordan jeg demonterer braketten heller, noen som har noen tips å komme med? Ene rørbiten sitter igjen i slangen, resten inne i braketten. Sitér dette innlegget PO Scand 7600 Dynamic VP KAD32X-Fjord 21 Weekender AQ 260 v8X- Nidelv 24 Link to post
Diddn Svart 6.April Del på Facebook Svart 6.April Braketten sitter skrudd i startapparatet og løsnes ved å skru filteret med braketten ut av startapparatet mot klokken sett fra siden, altså mot venstre. https://www.ravnsgarage.no/filter-kit-fuel-7 Her har de nytt filter. Får kun kjøpe hele filtersatsen med braketten ser det ut som. Mvh Diddn Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.