Jump to content

Edit History

Bonus

Bonus

Popeye70 skrev for 1 time siden:

... Hvis du vil ta den helt ut kan du montere utsug også, f.eks en slisse med utløp under vinduet, så får du defroster i samme slengen...?

Viften blir montert rett under kjøleribbene til plotteren, så luftstrømmen bør bli temmelig målrettet. Rist er bestilt :thumbsup:

Inlegget ditt Popeye70 ga meg litt assosiasjoner til den gang jeg fløy seilfly (på slutten av 1960 tallet). Et av flyene jeg fløy var utstyrt med en liten løs pute i setet. Under den var det en trakt koblet til en slange. Da jeg brukte den i spesielle værsituasjoner, lagde jeg kondensstriper etter seilflyet ... :lol:

Bonus

Bonus

Popeye70 skrev 1 time siden:

... Hvis du vil ta den helt ut kan du montere utsug også, f.eks en slisse med utløp under vinduet, så får du defroster i samme slengen...? :giggle:

Såså, jeg tror kjøling til kartplotteren holder :yesnod:

Inlegget ditt Popeye70 ga meg litt assosiasjoner til den gang jeg fløy seilfly (på slutten av 1960 tallet). Et av flyene jeg fløy var utstyrt med en liten løs pute i setet. Under den var det en trakt koblet til en slange. Da jeg brukte den i spesielle værsituasjoner, lagde jeg kondensstriper etter seilflyet ... :lol:

• Create New...