Marhov Startet 28.November.2017 Link til dette innlegget Startet 28.November.2017 Hei fint viss noen litt kyndige kan svare ? Har en gammel snekke med en rimelig stor gammel Mercedes motor, byttet ny starter for 2 år tilbake da jeg forsøkte og starte i går ble det bare piping når jeg dro rundt nøkkelen og ingen starter som gikk rundt, hva kan dette skyldes ? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 28.November.2017 Link til dette innlegget Svart 28.November.2017 Lite strøm på batteri eller dårlig kontakt et sted. Kabelsko eller tenningslås mest sannsynlig. Puss rent, ha på litt vaselin og stram til. Prøv igjen. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
rippie Svart 29.November.2017 Link til dette innlegget Svart 29.November.2017 Gi starteren et kakk med noe hardt. Fikser 90% av alle problemer med startere. Sitér dette innlegget Link to post
Traale Svart 29.November.2017 Link til dette innlegget Svart 29.November.2017 Min gamle Merc OM352 hadde ca samme problemet. Pipingen var starteren som gikk rundt uten at bendix drevet gikk frem til start kransen. Demonterte starter og rengjorde drev og aksling. Da gikk den igjen. Dette systemet skal ikke smøres, da drar det til seg spon fra krans og drev. Sitér dette innlegget Link to post
Entox Svart 30.November.2017 Link til dette innlegget Svart 30.November.2017 ta en hammer og bank lit forsiktig på start inslage bruker og funke Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 30.November.2017 Link til dette innlegget Svart 30.November.2017 Marhov skrev On 11/28/2017 at 8.14: ble det bare piping når jeg dro rundt nøkkelen og ingen starter som gikk rund Klikker det i starteren? Om den er 2 år gammel, og ikke har vært under vann, ville jeg ikke dunket på den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.