Kalle Well Startet 29.November.2017 Link til dette innlegget Startet 29.November.2017 Har en ny Askaleadden C76 Cruiser som jeg har tenkt å få litt mer lys i. Det er kun lys nede ved gulvet i den. I nye C83 har de løst dette ved å montere en LED list oppe i kalesjen, trukket ut ved de tre bøylene til kalesjen. Den typen de har brukt var de ikke helt fornøyd med og ville få tak i en annen type LED list. Jeg har sett etter noe uten å finne noe veldig interessant. Noen som har noe formening om noe? Har noen krav. Det må være 12v, tåle litt vann, lyse bra og kunne dimmes. Tenker noe på cirka 50 cm lang. Sitér dette innlegget Link to post
Tjorven III Svart 30.November.2017 Link til dette innlegget Svart 30.November.2017 Hei jeg laget meg i fjor en lysplanke med LED stipe integrert batteri og fjernkontroll med dimmer. Denne lader jeg i sigarettenner og holder et par kvelder ombord. Henges opp på to hemper i kalesjen. Send meg en pm så finner jeg kanskje et bilde. Tror det ligger et bilde på bp også hvis du søker på meg. Sitér dette innlegget Link to post
Kalle Well Svart 30.November.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.November.2017 Jeg tenkte å koble dette opp mot ekstrabryteren i båten, slik at det ser mest mulig originalt ut. Så jeg vil bruke strøm fra de to batteriene jeg har, og slippe ekstra ledninger og fjernkontroll. Men takk for tipset :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.