Entox Startet 30.November.2017 Link til dette innlegget Startet 30.November.2017 hei har lit trøbel med og finne ut hvordan gir det er jeg har i sjarken står på en perkins 6.354 er forsåvidt bare vribart propel anlegg på den ikke noe slure gir og sånt.. hva mest før og finn ut korsen olje jeg skal fylle på det! og beklager om det ble en go dose dialekt inblandet her! Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 30.November.2017 Link til dette innlegget Svart 30.November.2017 Dialekten er flott men du kunne gjerne være litt mer spandabel med punktum Gearet derimot kan jeg ikke hjelpe deg med. Sitér dette innlegget Link to post
Entox Svart 30.November.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.November.2017 har du nok heilt rett i! Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 30.November.2017 Link til dette innlegget Svart 30.November.2017 (redigert) "Bare vribart propellanlegg" Vribart propellanlegg er det beste man kan få på en sjark og helt i førsteklasse når man skal manøvrere. Du skal være glad for at du har vribart propellanlegg og ikke slikt "jalla" sluregirgreier. Jeg kan nok heller ikke hjelpe deg med hvilket gir det er, men det er hvertfall ikke et Sabb-gear. Kansje det er et Nogva-gear? Redigert 30.November.2017 av bellen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 30.November.2017 Link til dette innlegget Svart 30.November.2017 (redigert) borg warner tror jeg. jeg ville brukt olje sae 30 Redigert 30.November.2017 av båt 45 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 30.November.2017 Link til dette innlegget Svart 30.November.2017 Har Borg Warner bygd gear for vribar propell? Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 30.November.2017 Link til dette innlegget Svart 30.November.2017 er ikke sikker synes bare at det ligner borg warner Sitér dette innlegget Link to post
Entox Svart 30.November.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.November.2017 takk for svar uansett! =) Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 1.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2017 Forsøk å sende bildene til : post@progressing.no , kanskje de kan hjelpe deg. (Twin-disc og Tehchnodrive importør) Sitér dette innlegget Link to post
Entox Svart 4.Desember.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2017 okei! takk I.M.S ska prøv det ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.