skomaker Startet 17.Juli.2005 Link til dette innlegget Startet 17.Juli.2005 Er det noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan henvende meg for å få en komplett vindskjerm til Halco 19 fot? Jeg har forsøkt å søke på nettet uten å ha hell med meg. Jeg holder på å pusse opp båten innvendig, og i den forbindelse lurer jeg på om jeg må slipe ned all gammel maling helt ned til glassfiberen? Jeg skal tapetsere veggene. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 18.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2005 Hei! Dersom du skal spandere på deg en helt ny vindskjerm, så lager nok colt industrier denne. Når det gjelder innvendig trenger du ikke pusse vekk all maling. Kun slik at det blir noelunde jamt. Husk å avfette med aceton for du limer på trekket. Rekner med du skal bruke skaitrekk? Sitér dette innlegget Link to post
skomaker Svart 18.Juli.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2005 Ja,jeg skal bruke skai Det kan bli spennende etter hva jeg har lest andre steder her. brukt vindskjerm er også intressant. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.