Jump to content

Edit History

Marex

Marex


mer info

Mest sansynlig et lager i toppen av drevet. Fordi her har man mindre olje til smøring og toppen er jo tørr når man på marsjfart. Vil vises godt på lakken til topplokket om det er lageret i toppen.

Noen monterer drevspyling , men VP anbefaler ikke dette.

Oljekanalene skal være diskusjonstema , større kanaler , men vet ikke hvor langt dette er kommet , kan jo ikke ha disse for store  , oljen må ikke bli for kald heller.

Dette skal være et kjent problem i følge mitt VP verksted. De mener dette kommer av for dårlig kjøling /høy last og eventuelt oljetype. 

Her er det gjort forbedringer i den senere tid også , skal være kommet to oppgraderinger etter DPH-C (DPH-D og D1) vet ikke helt hva som er gjort. Går på olje , kjøling , stålkvalitet i lager , shims .....

Marex

Marex

Mest sansynlig et lager i toppen av drevet. Fordi her har man mindre olje til smøring og toppen er jo tørr når man på marsjfart.

Noen monterer drevspyling , men VP anbefaler ikke dette.

Oljekanalene skal være diskusjonstema , større kanaler , men vet ikke hvor langt dette er kommet , kan jo ikke ha disse for store  , oljen må ikke bli for kald heller.

Dette skal være et kjent problem i følge mitt VP verksted. De mener dette kommer av for dårlig kjøling /høy last og eventuelt oljetype. 

Her er det gjort forbedringer i den senere tid også , skal være kommet to oppgraderinger etter DPH-C (DPH-D og D1) vet ikke helt hva som er gjort. Går på olje , kjøling , stålkvalitet i lager , shims .....



×
×
  • Create New...