Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Utfordringen med Biltema er at prisene er blitt veldig utvannet på mange produkter de siste årene. Noe er dyrere og noe er billigere en andre plasser. Ta skruer i A4 for eksempel, de får jeg faktisk billigere på Albert E. Olsen. Så har du igjen momentet med at om du skriver noe negativt her på forumet om Biltema, så går det nøyaktig 1ns før man blir arrestert. Jeg dristet meg i fjor til å skrive at jeg bar veldig selektiv på hva jeg handlet der. Pang sa det og jeg ble stilt til veggs. Når det gjelder CE, så misbrukes det ofte. Sier ikke at det skjer her, men jeg har flere ganger sett CE omtalt som China Export. 

Kjellg

Kjellg

Utfordringen med Biltema er at prisene er blitt veldig utvannet på mange produkter de siste årene. Noe er dyrere og noe er billigere en andre plasser. Ta skruer i A4 for eksempel, de får jeg faktisk billigere på Albert E. Olsen. Så har du igjen momentet med at om du skriver noe negativt her på forumet om Biltema, så går det nøyaktig 1ns før man blir arrestert. Jeg dristet meg i fjor til å skrive at jeg bar veldig selektiv på hva jeg handlet der. Pang sa det og jeg ble stilt til veggs. Når det gjelder CE juksing, så misbrukes det ofte. Sier ikke at det skjer her, men jeg har flere ganger sett CE omtalt som China Export. 

• Create New...