Lars H.
SitatÅrsaken til det er at du da ikke vil få glede av selvparkeringen uansett da begge viskerene ikke stopper før begge er i selvparkering nøyaktig på samme tidspunkt . Det kan ta laaaang tid før det skjer. Du må altså ha egen bryter for hver visker for og dra nytte av selvparkeringen.
Nei da, det fikses med en diode hvor hver viskermotor. Hvordan disse kobles inn, finner du ved å søke på viskermotor, selvparkering osv. her på forumet. Selv er jeg nøye på hvordan alt er koblet opp i egen båt, men akkurat dette har jeg glemt å tegne inn. Enten skal det en diode inn på + tilkoblingen, eller på S tilkoblingen. Men nå er det tid for 2. omgang håndball på TV, så dette får dere søke på selv. Men neste gang jeg er i båten (en gang før jul), skal jeg notere meg min kobling.
NB! Når det gjelder tilkoblingen til viskerne, leste jeg hos en av leverandørene at det som sto i bruksanvisningen for deres viskere ikke var korrekt, men at to av tilkoblingene var feil og måtte byttes om. Men om det var hos Maritim, Seasea, Bestmarin eller hvem, husker jeg ikke. Men som sagt: Nå er det noe mer spennende på TV enn noen skarve vindusviskermotorer som en ikke trenger å tenke på før til våren.