Ask Startet 3.Desember.2017 Link til dette innlegget Startet 3.Desember.2017 Hei Eg skal kjøpa ny ankerkjetting. Er det viktig å kjøpa sertifisert kjetting? Ask Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 3.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2017 Kommer vel an på om det er en GH 14 eller Princess 50... om det er hovedanler eller hekk-anker, om du ligger i middagsbukta eller skal til Pategonia , går du og legger deg om du ligger for anker og det blåser 40 kn osv. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 3.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2017 Jeg ville i det minste holdt meg godt klar av billigvarianter av galvanisert kjetting. Der finnes litt av hvert, noe kalles "Beste kvalitet kinesisk støpejern" Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Ask Svart 4.Desember.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2017 Hei Båten er ein seglkatamaran på 38 fot. Me har vore på langtur før, og jordomsegling er ikkje i kjømda. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 4.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2017 Jeg har sovet godt i min katamaran i 13 år med galvanisert Biltema-kjetting, men kommer ikke til å sove dårligere nå med sertfisert syrefast fra Seatronic:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.