Jump to content

Edit History

thundercat

thundercat

Komodo skrev for 12 timer siden:

Fy flate!!!!

 

 

Skjønner jo også at du har tilgang til litt mer enn en fuktig garasje og en drill :giggle:

 

Men et spørsmål. Du sier at du har laget ny sylinderforing og nye ventiler. Kan du si litt om hva slags materialer du brukte til det?

 

Ps: Byr deg fem tusen for den båten usett :thumbsup:

Hei!

Ja er heldig og ha fått hjelp Av Widmer Motor i Lillesand på motorsiden.

Ble vell noe galt formulert da jeg skriver at foring og ventiler er dreid av oss.. foring fikk jeg reprodusert i usa av et selskap som driver med dette. så kan ikke helt si deg legeringen her desverre. måtte bare oppgi hk, turtallsregister varme.(bør holde 4 hk:cool:)

 

Ang Ventiler kjøpte vi bare grovemner og tok disse på lengde/freste kilespor til låsing og slipte huet.

Veivlagerene og ventilstyringene dreide vi ut av en Bronselegering med mye Bly.... 

thundercat

thundercat

Komodo skrev for 11 timer siden:

Fy flate!!!!

 

 

Skjønner jo også at du har tilgang til litt mer enn en fuktig garasje og en drill :giggle:

 

Men et spørsmål. Du sier at du har laget ny sylinderforing og nye ventiler. Kan du si litt om hva slags materialer du brukte til det?

 

Ps: Byr deg fem tusen for den båten usett :thumbsup:

Hei!

 

Ble vell noe galt formulert da jeg skriver at foring og ventiler er dreid av oss.. foring fikk jeg reprodusert i usa av et selskap som driver med dette. så kan ikke helt si deg legeringen her desverre. måtte bare oppgi hk, turtallsregister varme.(bør holde 4 hk:cool:)

 

Ang Ventiler kjøpte vi bare grovemner og tok disse på lengde/freste kilespor til låsing og slipte huet.

Veivlagerene og ventilstyringene dreide vi ut av en Bronselegering med mye Bly.... 



×
×
  • Create New...