SeilPåSkrå Startet 17.Desember.2017 Del på Facebook Startet 17.Desember.2017 Som emnetittelen sier. Har et par bokser teakolje stående i bua. Der blir det jo kalt. Tror dere denne tar skade av dette? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 17.Desember.2017 Del på Facebook Svart 17.Desember.2017 Min har ikke gjort det. I alle fall ikke tilsynelatende og har brukt den. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
alfaalfa Svart 17.Desember.2017 Del på Facebook Svart 17.Desember.2017 (redigert) Det bør ikke være noe problem. Ingen komponeneter i dette som skal skille seg eller endre seg etter å ha vært "frosset". Men litt røring etter "tining" er sikkert på sin plass... Redigert 17.Desember.2017 av alfaalfa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 17.Desember.2017 Del på Facebook Svart 17.Desember.2017 (redigert) Hvis det er bra olje, så er det ikke vann i. Olje fryser ikke ved null grader C, men blir tykkere i kulda, og like fin etterpå. Ref stekeolja på vinterhytta... Redigert 17.Desember.2017 av Code0 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 17.Desember.2017 Del på Facebook Svart 17.Desember.2017 I så fall burde det stå på boksen "tåler ikke frost" (og da tenker jeg at det ikke er skikkelig olje, men noe vannbaserte greier til innendørsbruk ...) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
nordan family 27 Svart 17.Desember.2017 Del på Facebook Svart 17.Desember.2017 Enkelte av voksproduktene jeg har tar åpenbart skade av frost, mens andre ser ok ut. På hytta bruker jeg Tyrilin tjærebeis - den tåler frost (og kan påføres i frost), men blir tykk når den er kald. Antar det står en advarsel på boksen din, hvis den ikke tåler frost. Sitér dette innlegget Link to post
ydalir Svart 17.Desember.2017 Del på Facebook Svart 17.Desember.2017 Watski sin på flaske skiller seg. Eller min flaske ble iallefall hvit i bunn når den stod over vinteren. Sitér dette innlegget Link to post
SeilPåSkrå Svart 17.Desember.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Desember.2017 Da blir det spennende å se når jeg kommer hjem i morgen. Mer Respect olje, så kvaliteten burde det ikke stå på. Takk for beroligende ord. Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 18.Desember.2017 Del på Facebook Svart 18.Desember.2017 Eg trur bestemt ikkje at fryst teakolje kan brukast. Eg er nokso sikker på at den må tinast før bruk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.