PiperBill Startet 19.Desember.2017 Link til dette innlegget Startet 19.Desember.2017 Driver og planlegge installasjon av Lecrotab trimplan og lurer på en ting ang sikring av kontrollpanelet. Instruksjonene sier det skal sikres med 15 eller 20A sikring. Jeg har en ledig 20A «automatic circut breaker» på hovedstrømtavle som er rett ved batteribanken men er ca. 4 meter fra selve kontrollpanelet nå den er montert. Da lurer jeg på om det holder med denne autosikringen eller bør jeg også ha en sikring i nærheten av kontrollpanelet? Har prøvde og tegner opp hvordan jeg har tenkt det kan være. Også et bilde av autosikringen. Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Hulda Svart 20.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2017 Sikringen bør stå så nær batteriet som praktisk mulig. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 20.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2017 Hulda skrev for 2 timer siden: Sikringen bør stå så nær batteriet som praktisk mulig. Har selv en ny fabrikk bygd båt med Lectrotab trim flaps montert. Der er sikringen montert rett ved batteriet, slik som Hulda nevner. Sitér dette innlegget Link to post
PiperBill Svart 20.Desember.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2017 Takk. Autosikringen står rett ved batteriene så da bør det holder. Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.