Roger jo Svart 22.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2017 (redigert) Lazyjack skrev On 21.12.2017 at 23.28: Du verden for en hukommelse..... Vis hele sitatet Takker.., men det er lett for å bli slik når en reiser på seminar for å lære Og Forden min liker best god gammel 10-30W olje/filter 200 timer eller årlig. praksis ca. to ganger i året. Moralen må bli, skift oljen før den blir for tykk. Kjekt å lese mailen til Lars..Høres ut som en fornuftig kar som verdsetter den lange levetiden et åpent syrebatteri har i en bil. Og tipsene er bra. En Riktig God Jul ØNSKES alle på BP. Redigert 22.Desember.2017 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Mons Olav Svart 22.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2017 Er vel ingen grunn til å ta dette oljeskifttilbudet så høytidelig.De vil jo selge selvsagt som alle andre enten det er olje, appelsiner,mandariner eller ..... Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
paxo Svart 23.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2017 Når oljen blir eldre, blir det mer vann i den, særlig fra nedbryting av oljemolekylene. Olje kan ta opp mye vann før den skiller ut fritt vann. Det er sannsynlig å tenke seg at den da blir seigere når det er ordentlig kaldt. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 23.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2017 Jeg skjønte ikke kjemien. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 23.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2017 Ikke jeg heller. Oljen er nesten helt hvit før den skiller ut fritt vann, og den blir tynnere med mer vann i oljen. Men om det er sotpartikler i oljen, så blir den tykkere når oljen nærmer seg null grader. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 24.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2017 Mulligan skrev On 22.12.2017 at 12.23: ........................... Høres ut som et reklamebyrå på julebord. Ha ellers en fortreffelig jul. Vis hele sitatet Tiltredes Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.