Jump to content

Edit History

John_Kr

John_Kr

Stemmer, selvlensingsystemet ble et tema, jeg tror ikke marginene er så små. Båten er registrert for 9 personer, fyller du opp båten med 9 mann så må du nok stenge ventilene. Vi er som regel bare 2 personer, noen gang 4, det tåler båten. Vi tror også at båten vil oppføre seg litt anderledes i positiv retning med at motoren kommer noen sentimeter lengre bak. Når jeg hadde min Enduro 2014 modell og styrte mye med å få en 4-bladers propell så sa Nordkapp at dette vil ikke fungere, men vi har ikke testet det..., det er litt slik nå også. Jeg spurte dem for noen uker siden angående om jeg måtte bytte styrepumpe dersom jeg monterte en slik motor, da var svaret nei, det går fint med den som fulgte båten. Bare her burde de sagt til meg at du må ikke montere en slik motor. Får kjøre med halv tank bensin for å oppveie da dersom dette blir noe problem, jeg tror ikke det. Ellers så ble vi enige om å bytte throttle enhet (heter kanskje controller) til den med lys og som er blank, den sorte som følger båten blir etter hvert tatt bort. Motoren min er allerede kommet på lager så her er det ingen vei tilbake... :-). Blir sorte deksel med grå stripe.

John_Kr

John_Kr

Stemmer, selvlensingsystemet ble et tema, jeg tror ikke marginene er så små. Båten er registrert for 9 personer, fyller du opp båten med 9 mann så må du nok stenge ventilene. Vi er som regel bare 2 personer, noen gang 4, det tåler båten. Vi tror også at båten vil oppføre seg litt anderledes i positiv retning med at motoren kommer noen sentimeter lengre bak. Når jeg hadde min Enduro 2014 modell og styrte mye med å få en 4-bladers propell så sa Nordkapp at dette vil ikke fungere, men vi har ikke testet det..., det er litt slik nå også. Jeg spurte dem for noen uker siden angående om jeg måtte bytte styrepumpe dersom jeg monterte en slik motor, da var svaret nei, det går fint med den som fulgte båten. Bare her burde de sagt til meg at du må ikke montere en slik motor. Får kjøre med halv tank bensin for å oppveie da dersom dette blir noe problem, jeg tror ikke det. Ellers så ble vi enige om å bytte throttle enhet (heter kanskje kontroller) til den med lys og som er blank, den sorte som følger båten blir etter hvert tatt bort. Motoren min er allerede kommet på lager så her er det ingen vei tilbake... :-). Blir sorte deksel med grå stripe.

John_Kr

John_Kr

Stemmer, selvlensingsystemet ble et tema, jeg tror ikke marginene er så små. Båten er registrert for 9 personer, fyller du opp båten med 9 mann så må du nok stenge ventilene. Vi er som regel bare 2 personer, noen gang 4, det tåler båten. Vi tror også at båten vil oppføre seg litt anderledes i positiv retning med at motoren kommer noen sentimeter lengre bak. Når jeg hadde min Enduro 2014 modell og styrte mye med å få en 4-bladers propell så sa Nordkapp at dette vil ikke fungere, men vi har ikke testet det..., det er litt slik nå også. Jeg spurte dem for noen uker siden angående om jeg måtte bytte styrepumpe dersom jeg monterte en slik motor, da var svaret nei, det går fint med den som fulgte båten. Bare her burde de sagt til meg at du må ikke montere en slik motor. Får kjøre med halv tank bensin for å oppveie da dersom dette blir noe problem, jeg tror ikke det. Ellers så ble vi enige om å bytte throttle enhet (heter kanskje kontroller) til den med lys og som er blank, den sorte som følger båten blir etter hvert tatt bort. 

John_Kr

John_Kr

Stemmer, selvlensingsystemet ble et tema, jeg tror ikke marginene er så små. Båten er registrert for 9 personer, fyller du opp båten med 9 mann så må du nok stenge ventilene. Vi er som regel bare 2 personer, noen gang 4, det tåler båten. Vi tror også at båten vil oppføre seg litt anderledes i positiv retning med at motoren kommer noen sentimeter lengre bak. Når jeg hadde min Enduro 2014 modell og styrte mye med å få en 4-bladers propell så sa Nordkapp at dette vil ikke fungere, men vi har ikke testet det... Jeg spurte dem for noen uker siden angående om jeg måtte bytte styrepumpe dersom jeg monterte en slik motor, da var svaret nei, det går fint med den som fulgte båten. Bare her burde de sagt til meg at du må ikke montere en slik motor. Får kjøre med halv tank bensin for å oppveie da dersom dette blir noe problem, jeg tror ikke det. Ellers så ble vi enige om å bytte throttle enhet (heter kanskje kontroller) til den med lys og som er blank, den sorte som følger båten blir etter hvert tatt bort. 

• Create New...