Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Nå er min båt gammel, så selvlensingssystemet er basert på at man stenger dreneringen med en ventil når man bruker/laster båten. Så i mitt tilfelle handler det om at båten ikke ligger dypere enn at vannivået ikke trenger inn i båtens hulrom når ventilen er åpen. Hvis jeg glemmer å stenge ventilen, så blir det veldig vått der bak når man belaster båten vektmessig.

Men ja: Enig i at det virker litt tullete å ikke modifisere konstruksjon (innerliner) når man har låst seg til en motorprodusent som har kommet med en ny motormodell.

Solseng

Solseng

Nå er min båt gammel, så selvlensingssystemet er basert på at man stenger dreneringen med en ventil når man bruker/laster båten. Så i mitt tilfelle handler det om at båten ikke ligger dypere enn at vannivået ikke trenger inn i båtens hulrom. Hvis jeg glemmer å stenge ventilen, så blir det veldig vått der bak når man belaster båten vektmessig.

Men ja: Enig i at det virker litt tullete å ikke modifisere konstruksjon (innerliner) når man har låst seg til en motorprodusent som har kommet med en ny motormodell.

• Create New...