jangbåt Startet 28.Desember.2017 Del på Facebook Startet 28.Desember.2017 Hei jeg er ny hær på forumet , det er sikkert mange hær med godkjentskap med båt. det jeg trenger tips er ang en båt jeg har for hånden den er ett prosjekt men kan brukes sånn som den er no i følge eier. Båten jeg trenger tips om er en Mørebas 23 med fast propell , er dette en god sjøbåt osv hva er dårlig med båttypen osv er det noen med tips , båtyen er kraftig ombygd med alt nytt over dekk i aluminium se bilder .jeg synes den ser bra ut men det jeg tenker på er overbygget for stort ?osv på forhånd takk for tips . Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 28.Desember.2017 Del på Facebook Svart 28.Desember.2017 Har en slik. Gjort mye med den. Er tråde her om det. Gode båter i sjøen? tåler en del sjø? har sedd den båten. Husker ikke prisen. Men ville saumfart den nøye? hvilken motor er det? Sitér dette innlegget Link to post
jangbåt Svart 28.Desember.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Desember.2017 Hei ! Ja det er en del å gjøre spesielt innvendig motoren er ikke så stor 21 hk volvo penta . Likte påbyget gott men har ikke tatt en skikkelig gjenomgang eier bor ikke der hvor båten ligger , er no i tenkeboksen ? men altså skroget er bra sjøbåt ? Har du bilde hvordan dem ser ut orginalt mvh Jan Gunnar. Sitér dette innlegget Link to post
jangbåt Svart 28.Desember.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Desember.2017 Ps hvor stor moror har du og eventuelt hvor mange knop gjør den da ? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 28.Desember.2017 Del på Facebook Svart 28.Desember.2017 Bare se tråden. Mørebas8400renovering eller no her på baatplassen. 21 hk er aaaaaltfor lite. Har 110hk og marsjer på mellom 10/12 knop. Ja skroget tåler godt med sjø ? Sitér dette innlegget Link to post
jangbåt Svart 29.Desember.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Desember.2017 Så mørebas 23 e samme skroget som mørebas 8400 hmm det lover jo bra , ja ser den ang motor ?. Får ta det med i vurderinga ang båten takk for tips ? of Godt Nyttår Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 29.Desember.2017 Del på Facebook Svart 29.Desember.2017 Ja den der er en ombygd 8400. Ingenting som heter mørebas 23 ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.