Jump to content

Edit History

Chris284

Chris284

Simrad GO7XSR får du nå på tilbud med C Map kart som dekker hele Norge og Sverige vestkyst og Danmark.

De leveres med HDI hekksvinger. GO7XSR får du til 7999,- (m/C Map kart alene koster ca 2250,-) hos Maritim i en begrenset periode.

Jeg var egentlig ute etter å erstatte et gammelt ekkolodd. Dragonfly har ikke en fullt ut brukbar plotter, så jeg kjøpte en Simrad GO7XSR (R betyr at den kan bruke radar i tillegg).

Nå hadde jeg en brukbar kartplotter fra før, så jeg kan bruke

Simrad´en kun som ekko/fish finder og jeg trenger eller bruke den som kombinert plotter/ekkolodd.

Den har downscan og stuctur scan, så det skal bli "moro" å se bunnforholdene bedre.

Er det noen som har montert hekksvinger på båt med to drev / motorer ?

Svingeren må monteres mellom drevene og et lite stykke opp på en side, monterings manual er ikke så god, men antyder noe om i høyde med

kavitasjons platen på drevet. Det blir 30-40 cm over det laveste punktet av skroget. Og svinger må ligge litt under skrogflaten.

https://www.maritim.no/simrad-go7-xsr-7-kartplotter-lodd-inkl-hdi-hekksvinger#.WuWt2i5ubZ4

Chris284

Chris284

Simrad GO7XSR får du nå på tilbud med C Map kart som dekker hele Norge og Sverige vestkyst og Danmark.

De leveres med HDI hekksvinger. GO7XSR får du til 7999,- (m/C Map kart) hos Maritim i en begrenset periode.

Jeg kjøpte en GO7XSR for å erstatte et gammelt ekkolodd. Nå hadde jeg en brukbar kartplotter fra før, så jeg kan bruke

Simrad´en kun som ekko/fish finder og jeg trenger. Den har down/stuctur scan, så det skal bli "moro" å se bunnforholdene bedre.

Er det noen som har montert hekksvinger på båt med to drev / motorer ?

Svingeren må monteres mellom drevene og et lite stykke opp på en side, monterings manual er ikke så god, men antyder noe om i høyde med

kavitasjons platen på drevet. Det blir 30-40 cm over det laveste punktet av skroget. Og svinger må ligge litt under skrogflaten.

• Create New...