Jump to content

Edit History

Nord West 420

Nord West 420

28 minutes ago, svendmb said:

Har selv NW 370, og den har faktisk også tre kabiner. Riktignok er den ene en enkel "stikk- kabin" med forheng og ikke fast dør, men den er verdt å kikke på. Vi er strålende fornøyd, er familie på 4. Vi klarer oss fint med et bad. Har ips. Kvaliteten er vanvittig! Alt er solid og massivt. Finnes ikke knirk eller slamring. Alt utstyr er topp merkevarer, og selv om navigasjons utstyr ol begynner å trekke på årene, så holder det i massevis. Vi gikk fra Nimbus til Nord West og selv om Nimbus også er kjent for kvalitet, er NW i en egen liga. 

Jeg var og strålende fornøyd med 370. Som du sier, en utrolig kvalitetsfølelse og i tillegg en svært praktisk båt.  FB på 420 (for oss som elsker det) er imidlertid akkurat passe mye større til vårt ønske og inkluderer kjøleskap++ så det gjorde at jeg valgte å strekke meg litt ekstra for å "oppgradere" uten egentlig å ha behov for større båt. Prisene ligger nå på rundt 2,7 for 370 (2009 modell?) med fly og rundt 3 mill for 420 (2007 modell) med større fly, kraftigere IPS, jolle, Passarelle, aggregat, to bad osv). 

Nord West 420

Nord West 420

9 minutes ago, svendmb said:

Har selv NW 370, og den har faktisk også tre kabiner. Riktignok er den ene en enkel "stikk- kabin" med forheng og ikke fast dør, men den er verdt å kikke på. Vi er strålende fornøyd, er familie på 4. Vi klarer oss fint med et bad. Har ips. Kvaliteten er vanvittig! Alt er solid og massivt. Finnes ikke knirk eller slamring. Alt utstyr er topp merkevarer, og selv om navigasjons utstyr ol begynner å trekke på årene, så holder det i massevis. Vi gikk fra Nimbus til Nord West og selv om Nimbus også er kjent for kvalitet, er NW i en egen liga. 

Var og strålende fornøyd med 370. Som du sier, en utrolig kvalitetsfølelse og i tillegg en svært praktisk båt.  FB på 420 (for oss som elsker det) er imidlertid akkurat passe mye større til vårt ønske og inkluderer kjøleskap++ så det gjorde at jeg valgte å strekke meg litt ekstra for å "oppgradere" uten egentlig å ha behov for større båt. Prisene ligger nå på rundt 2,7 for 370 (2009 modell?) med fly og rundt 3 mill for 420 (2007 modell) med større fly, kraftigere IPS, jolle, Passarelle, aggregat, to bad osv). 

• Create New...