Jump to content

Edit History

Sjøbliss

Sjøbliss

17 minutes ago, Nord West 420 said:

Forøvrig er Skilsø 36 og 39 samme skrog med litt større badeplatform på 39. (ble justert og omdøpt når "Viknes" overtok). 

Det har jeg fått med meg ja ?

11 minutes ago, Bitteliten said:

Kjøp seilbåt ?

Tanken har slått meg men generalen har ikke lyst. Hun driver å truer med å kjøpe hytte .... det går ikke! Så da må jeg tenke ut hvordan flytte hytta til Moses, eller båten til fjellet. Du skjønner ? 

Vi har også sett en del på ikke fly-båter med plass til alle. Saga 370, Marex ACC i 36+ fot størrelse. Fine hytter det også. Men jeg er blitt mer og mer sjarmert av tanken på et loft med solterrasse og utsikt. 

Sjøbliss

Sjøbliss

5 minutes ago, Nord West 420 said:

Forøvrig er Skilsø 36 og 39 samme skrog med litt større badeplatform på 39. (ble justert og omdøpt når "Viknes" overtok). 

Det har jeg fått med meg ja ?

1 minute ago, Bitteliten said:

Kjøp seilbåt ?

Tanken har slått meg men generalen har ikke lyst. Hun driver å truer med å kjøpe hytte .... det går ikke! Så da må jeg tenke ut hvordan flytte hytta til Moses, eller båten til fjellet. Du skjønner ? 

Vi har også sett en del på ikke fly-båter med plass til alle. Saga 370, Marex ACC i 36+ fot størrelse. Fine hytter deg også. Men jeg er blitt mer og mer sjarmert av tanken på et loft med solterrasse og utsikt. 

• Create New...