Jump to content

Edit History

Nord West 420

Nord West 420

8 knop er jo skrogfarten så slik sett bruker den lite, men litt stusselig å sitte inne i 8kts når man skal langt synes jeg, men hver sin smak.  

Nord West 420

Nord West 420

8 knop er jo skrogfarten så slik sett bruker den lite, men litt stusselig å sitte inne i 8kts når man skal langt synes jeg, men hver sin smak.  At såpass mange liker Viknes til fritidsbåt (som er en annen populær og kostbar båt) er for meg en gåte selv om den er solid og har noen gode egenskaper. 

Nord West 420

Nord West 420

8 knop er jo skrogfarten så slik sett bruker den lite, men litt stusselig å sitte inne i 8kts når man skal langt synes jeg, men hver sin smak.  At såpass mange liker Viknes (som er en annen populær og kostbar båt) er for meg en gåte selv om den er solid og har noen gode egenskaper. 

Nord West 420

Nord West 420

8 knop er jo skrogfarten så slik sett bruker den lite, men litt stusselig å sitte inne i 8kts når man skal langt synes jeg, men hver sin smak.  At såpass mange liker Viknes (som er en annen populær og kostbar båt) er for meg en gåte. 

Nord West 420

Nord West 420

8 knop er jo skrogfarten så slik sett bruker den lite, men litt stusselig å sitte inne i 8kts når man skal langt synes jeg, men hver sin smak.  At såpass mange liker Viknes (som er en annen populær båt) er for meg en gåte. 

Nord West 420

Nord West 420

8 knop er jo skrogfarten så slik sett bruker den lite, men litt stusselig å sitte inne i 8kts når man skal langt synes jeg, men hver sin smak.

• Create New...