jaueking Startet 30.Desember.2017 Link til dette innlegget Startet 30.Desember.2017 Hei. Har en barracuda 30 som jeg bytter motor i, og tenker å bruke samme gir. Bytter fra Ford 2728 til Ford 2728 Antagelig har giret opprinnelig stått på en 2704. Finner ingen identifikasjonsplate. Noen som kan ha idé om modell? På forhånd takk for all hjelp Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 30.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2017 Det ligner veldig på en eller annen modell av Hurth 360 kasse. Men hvor er skiftehendelen? Den burde vel sittet på toppen der det bare er en blank kopp? Hvis min antagelse er riktig, så har vel disse kassene en max belastning på hk på rundt 180, såvidt jeg husker. Det har ihverfall mine 360 kasser. Sånn til info. Sitér dette innlegget Link to post
jaueking Svart 30.Desember.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2017 Helt korrekt. Hendelen ble demontert, men sitter normalt på koppen der. Så du tror det er 360? Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 30.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2017 Forholdsvis sikker. Du kan sjekke litt selv her på linken. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.