Kjellg
Har ingen erfaring med banggood og egentlig lite med eBay, men desto større med aliexpress. Finnes mye ræl det, men har etterhvert klart å sortere de forskjellige sjappene fra hverandre. Handler mye fra Ali, og da mener jeg mye. Det meste er faktisk veldig god kvalitet og har ingen problemer å lete meg opp en varmer der som jeg kunne kjøpt. Når man får litt erfaring så klarer man å skjønne forskjellen på produktene fra de forskjellige butikkene. Er det butikker som selger alt mulig så styrer jeg langt unna. Jeg bruker også å se på tilbakemeldingene fra kunder og lese dem godt. De gangene jeg har hatt problemer så har alt løst seg veldig bra for min del. De forhandlerne som spesifiserer sitt vareutvalg kun om et lite område er som oftest veldig seriøse selgere som er ute etter å gjøre kundene fornøyd. For det er et veldig kritisk marked med kritiske kunder, og en negativ omtale kan ødelegge mye for dem. Antar det er det samme på andre web plasser at de selgerne som har alt fra varmere til dildoer skal man styre langt unna. Se etter en forhandler som har mesteparten av varene sine innenfor et begrenset segment, så tror jeg det skal gå bra. Lykke til!
Redigert
Så litt på den eBay linken. Denne er en av dem jeg ville i utgangspunktet holdt meg unna. Vareutvalget er rett og slett for stort. Tror dette er en som handler billig der han får billigst. Bare min magefølelse.