Jump to content

Edit History

Torsen67

Torsen67

Jeg har vært borti en del kinavarmere. Kvalitetssikring utføres ikke til denne prisen. Selve vifta må ofte justeres i lengderetning med en skrutrekker slik at den ikke tar borte i noe. Glødepluggene er noe dritt. Men her passer ofte glødeplugger fra anerkjente produkter rett på.

Plasthuset er av verste sort bøtteplast som sprekker lett. Kjøp de som har hus i aluminium. Brennerne må også brennes skikkelig av i 5-10 min før avstenging, hvis ikke sotes de lett ned. Til sist, så monter de skikkelig. Sistnevnte er kundens problem og ikke kineserne sitt.

Da kan du ha en billig brenner i mange år.

Torsen67

Torsen67

Jeg har vært borti en del kinavarmere. Kvalitetssikring utføres ikke til denne prisen. Selve vifta må ofte justeres i lengderetning med en skrutrekker slik at den ikke tar borte i noe. Glødepluggene er noe dritt. Men her passer ofte glødeplugger fra anerkjente produkter rett på.

Plasthuset er av verste sort bøtteplast som sprekker lett. Kjøp de som har hus i aluminium. Brennerne må også brennes skikkelig av i 5-10 min før avstenging, hvis ikke sotes de lett ned. Til sist, så monter de skikkelig. Sistnevnte er ofte kundens problem og ikke kineserne sitt.

Da kan du ha en billig brenner i mange år.

• Create New...