Jump to content

Edit History

Mizar

Mizar

Den har vel ikke skjært seg helt i hvertfall, hvis motoren går rundt. Det første du må finne ut, er hvor olja kom ut og da vet du mer om hva som kan ha skjedd. Så må du ta av topplokket og bunnpanna, demontere stempel  og kanskje også dra ut sylinderforinger.

 

Jeg tok full overhaling på min DV 36 - den skar seg og stoppet dønn fast, men etter å ha fylt olje mens den fortsatt var varm, fikk jeg den til å gå rundt og kom meg hjem på to fungerende sylindere.

 

Jobben gjorde jeg ekstremt grundig, og deler/ sylinderverkstedet kom på ca 30 000 inkl. trykksjekk av topp og overhaling av dysene, m.m. ... En stor jobb for meg som amatør, men utrolig lærerikt.

Mizar

Mizar

Den har vel ikke skjært seg helt i hvertfall, hvis motoren går rundt. Det første du må finne ut, er hvor olja kom ut og da vet du mer om hva som kan ha skjedd. Så må du ta av topplokket og bunnpanna, demontere sylindere/stemplene  og kanskje også dra ut sylinderforinger.

 

Jeg tok full overhaling på min DV 36 - den skar seg og stoppet dønn fast, men etter å ha fylt olje mens den fortsatt var varm, fikk jeg den til å gå rundt og kom meg hjem på to fungerende sylindere.

 

Jobben gjorde jeg ekstremt grundig, og deler/ sylinderverkstedet kom på ca 30 000 inkl. trykksjekk av topp og overhaling av dysene, m.m. ... En stor jobb for meg som amatør, men utrolig lærerikt.

Mizar

Mizar

Den har vel ikke skjært seg helt i hvertfall, hvis mtoren går rundt. Det første du må finne ut, er hvor olja kom ut og da vet du mer om hva som kan ha skjedd. Så må du ta av topplokket og bunnpanna, demontere sylindere og kanskje også dra ut sylinderforinger.

 

Jeg tok full overhaling på min DV 36 - den skar seg og stoppet dønn fast, men etter å ha fylt olje mens den fortsatt var varm, fikk jeg den til å gå rundt og kom meg hjem på to fungerende sylindere.

 

Jobben gjorde jeg ekstremt grundig, og deler/ sylinderverkstedet kom på ca 30 000 inkl. trykksjekk av topp og overhaling av dysene, m.m. ... En stor jobb for meg som amatør, men utrolig lærerikt.

Mizar

Mizar

Den har vel ikke skjært seg helt i hvertfall, hvis mtoren går rundt. Det første du må finne ut, er hvor olja kom ut og da vet du mer om hva som kan ha skjedd. Så må du ta av topplokket og bunnpanna, demontere sylindere og kanskje også dra ut sylinderforinger.

 

Jeg ok full overhaling på min DV 36 - den skar seg og stoppet dønn fast, men etter å ha fylt olje fikk jeg den til å gå rundt og kom meg hjem på to fungerende sylindere.

 

Jobben gjorde jeg ekstremt grundig, og deler/ sylinderverkstedet kom på ca 30 000 inkl. trykksjekk av topp og overhaling av dysene, m.m. ... En stor jobb for meg som amatør, men utrolig lærerikt.

Mizar

Mizar

Den har vel ikke skjært seg helt i hvertfall, hvis mtoren går rundt. Det første du må finne ut, er hvor olja kom ut og da vet du mer om hva som kan ha skjedd. Så må du ta av topplokket og bunnpanna, demontere sylindere og kanskje også dra ut sylinderforinger.

 

Jeg ok full overhaling på min DV 36 - den skar seg og stoppet dønn fast, men etter å ha fylt olje fikk jeg den til å gå rundt og kom meg hjem på to fungerende sylindere.

 

Jobben gjorde jeg ekstremt grundig, og delen kom på ca 30 000 inkl. sjekk av topp og overhaling av dysene... En stor jobb for meg som amatør, men utrolig lærerikt.



×
×
  • Create New...