Ttor
Poster et par innlegg på nytt, siden bildene ikke kom med. Og siden bilder sier det meste.
Holder på med mange forskjellige ting ombord.
Har satt i gang med jobben med å få inn nytt kjøleskap. Det originale fra 1985 var fortsatt i drift. Svært lite, og med dårlig kjøleeffekt. Forrige eier hadde kjørt det på gass, men det har jeg ingen planer om. testkjørte det på 12v uten tilkoblet landstrøm, og da tappet det ned 330 ah batteri over natten. Kjøpte et på maritim i høst da de hadde tilbud. DOMETIC COOLMATIC CRX-110
Jobben blir å flytte skuffen høyere opp. Da skal det så vidt være plass til 110 liters kjøleskap under.
Grei tilkomst på baksiden. Det er et rom mellom forskipet og motorrommet med god plass for å sette inn dypere kjøleskap.
Innsiden av kassen er dekket av plater som ligner asbest.
Ser potensiale i dette rommet foran motorrommet. Har kan jeg muligens plassere batteribanken, som nå står litt lengre bak på babord side. Da får jeg lettere tilkomst til batteriene og vekten litt lengre fram. Eberspacheren må i tilfelle flyttes over til styrbord side. På styrbord side er det sofa som dekker lukene, og jeg trenger ikke like ofte tilkomst til eber-en som til batteriene.