kingkong Startet 5.Januar.2018 Del på Facebook Startet 5.Januar.2018 hei jeg har kjøpt en grand soleil 43 som har ett stygt innvendig tak i salongen og for cabin. noen som veit om noe flinke håndverker til en sånn type jobb i Østfold? Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 7.Januar.2018 Del på Facebook Svart 7.Januar.2018 Kan du legge ut ett ilde av taket. Sitér dette innlegget Link to post
kingkong Svart 8.Januar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Januar.2018 Sitér dette innlegget Link to post
pacuare Svart 8.Januar.2018 Del på Facebook Svart 8.Januar.2018 Så vidt jeg husker er disse kurrante å skru ned. Jeg ville tatt de ned, først prøvd med steamrenser. Hvis ikke det blir bra malt over med farge. Ville testet en lugar først. Tror ikke det er behov for å bytte. Sitér dette innlegget Link to post
kingkong Svart 8.Januar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Januar.2018 her må det lages noen nye plater da han som eide båten før meg har gjort en dårlig jobb med og tilpasse disse. og alt må trekkes om for og få dette pent. Sitér dette innlegget Link to post
oystein_k Svart 8.Januar.2018 Del på Facebook Svart 8.Januar.2018 MK båt på grimsøy kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 8.Januar.2018 Del på Facebook Svart 8.Januar.2018 Hvilken som helst møbelsnekker eller møbelverksted som trekker om møbler bør vel fikse dette greit. Ser ikke at det må være maritimet orientert pr sé. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.