Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Da kan jeg begynne å telle ned timene til avgang, den manglende kofferten leveres i løpet av ettermiddagen!

Riktignok er da finværet over og jeg må tøffe avgårde i regnvær ifølge Yr, men pyttsan, jeg er jo da endelig underveis!

Fordelen med å dra på båtferie når alle andre er ferdige med sin er at det er god plass overalt, aberet er at været kan være litt ustabilt. Men jeg har god tid, skal ikke på jobb før 3. september! ??

Vi får se hvor langt jeg kommer i dag, det er avhengig av når kofferten blir levert, men jeg hadde håpet å komme meg ut av Drøbaksundet i det minste...

Vi får se hvor jeg havner!

Pequod

Pequod

Da kan jeg begynne å telle ned timene til avgang, den manglende kofferten leveres i løpet av ettermiddagen!

Riktignok er da finværet over og jeg må tøffe avgårde i regnvær ifølge Yr, men pyttsan, jeg er jo da endelig underveis!

Fordelen med å dra på båtferie når alle andre er ferdige med sin er at det er god plass overalt, aberet er at været kan være litt ustabilt. Men jeg har god tid, skal ikke på jobb før 3. september! ??

Vi får se hvor langt jeg kommer i dag, det er avhengig av når kofferten blir levert, men jeg hadde håpet å komme meg ut av Drøbskssundet i det minste...

Vi får se hvor jeg havner!

• Create New...