Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Ikke lett å orientere seg på ny plass i halvmørke! :giggle:

Men nå er jeg fortøyd og fornøyd Dro ut til innseilingen der det er en flytebrygge med strøm og vann, og klemte meg inn mellom to seilbåter.

På utsiden der jeg la meg først og prøvde å orientere meg, så er det ganske riktig noen plssser, men med baug mot brygge og bøye bak. I verste fall kunne jeg lagt neg der, men foretrekker å ligge langsides på grunn av protesen. Det gikk da også helt fint!

Nå er det kveldsmat før jeg tar kvelden. Skal se om jeg får lagt ut noen flere bilder fra dagen etterpå!

Pequod

Pequod

Men nå er jeg fortøyd og fornøyd Dro ut til innseilingen der det er en flytebrygge med strøm og vann, og klemte meg inn mellom to seilbåter.

På utsiden der jeg la meg først og prøvde å orientere meg, så er det ganske riktig noen plssser, men med baug mot brygge og bøye bak. I verste fall kunne jeg lagt neg der, men foretrekker å lugge langsides på grunn av protesen. Det gikk da også helt fint!

Nå er det kveldsmat før jeg tar kvelden. Skal se om jeg får lagt ut noen flere bilder fra dagen etterpå!

Pequod

Pequod

På utsiden der jeg la meg først og prøvde å orientere meg, så er det ganske riktig nien plssser, men med baug mot brygge og bøye bak. I verste fall kunne jeg lagt neg der, men foretrekker å lugge langsides på grunn av protesen. Det gikk da også helt fint!

• Create New...