Pequod
Må innrømme at jeg ikke helt skjønner meg på dette gjestehavnopplegget til Grimstad...
På nett står det at det etter 15. august skal koste 100 kroner. Og at overnattingsavgift skal betales etter kl. 15.
Ettersom jeg ikke gidder å gå til en kafe i byen for å betale, sendte jeg en sms.
Da fikk jeg beskjed om at det blir trukket 150kr på neste mobilregning. Greit nok det 150 kr er ingen ublu pris, men det står også i SMSen jeg fikk at jeg har betalt for under 35 fot, ikke under 30 fot - som det stod på plakaten på bua at koden jeg sendte gjaldt for?
I tillegg virker ikke koden til toalett- og dusjanlegget. Det er nok fordi det på kvitteringen står at den gjelder fra kl. 20.00 til 09.00. Så da får jeg vel holde meg til da hvis jeg må på do...
Står altså forskjellige opplysninger på tre forskjellige steder: Nettsider, plakat på land og i SMS! Men nettet virkler i det minste!
Jaja, Sjøfartsmuseet var lite og koselig det, og med kaffe inkludert i billetten på 90 kr og spesialtilbud på en ytterst velsmakende muffins til bare 10 kroner, så fikk jeg mye for pengene der.. Kunne faktisk, ha lagt til med båten på en liten flytebrygge rett utenfor, men det får jeg heller gjøre i bedre vær enn i dag.