Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Forøvrig, når vi først er i gang med å snakke om lekkasjer, så mottar jeg gjerne tips (gjerne med bilder!) om hvordan man skal montere en automatisk lensepumpe, hva er det jeg trenger?

Vil det for eksempel være noen ide å bruke den eksisterende gjennomføringen til den manuelle lensepumpa?

Og hvor skal jeg få montert pumpa i kjølen? Dette er jo praktiske ting - og slikt er jeg ikke flink med!

Jeg kjøpte inn en lensepumpe av denne typen i fjor eller forfjor, husker ikke helt i farta, men har ikke fått montert den ennå.

H1005003_1_XL(1).jpg.19f4cdf0a9f9700b49e46951153c97f7.jpg

Pequod

Pequod

Forøvrig, når vi først er i gang med å snakke om lekkasjer, så mottar jeg gjerne tips (gjerne med bilder!) om hvordan man skal montere en automatisk lensepumpe, hva er det jeg trenger?

Vil det for eksempel være noen ide å bruke den eksisterende gjennomføringen til den manuelle lensepumpa?

Og hvor skal jeg få montert pumpa i kjølen? Dette er jo praktiske ting - og slikt er jeg ikke flink med!

Jeg kjøpte inn en lensepumpe av denne typen i fjor eller forfjor, husker ikke helt i farta. 

H1005003_1_XL(1).jpg.19f4cdf0a9f9700b49e46951153c97f7.jpg

• Create New...