Pequod
Tom Rør skrev for 21 timer siden:
Hadde en fin helgetur ja, fra torsdag til lørdag. Dro først til Holmestrand (der jeg kun har vært én gang i 2014 for å fylle diesel) og deretter over til Son. Planen var egentlig å dra til Horten etter overnattingen i Holmestrand, få med meg fotomuseet og deretter dra hjemover dagen etter. Men det ble Son ettersom jeg sov så lenge at jeg bare ville fått en knapp halvtime på museet før det stengte... Mulig jeg tar den turen til Horten og fotomuseet helga om to uker, vi får se...
Hadde det ikke vært for at jeg var så sent ute (ville komme meg hjem før det var blitt helt bekmørkt siden jeg ikke liker å tøffe rundt i mørke i hummersesongen) så ville jeg tatt en tur innom og sagt hei. Var jo klar over at du og Ole lå der, men skulle også rekke en konsert i Oslo på kvelden, så jeg bare durte videre...
Opprinnelig var planen å komme meg til Sverige denne uka, ettersom det var avspaseringsuka mi, men middag hos venner mandag og bandøving tirsdag med påfølgende dårlig vær onsdag førte til at det ble med tanken. Værmeldingene var heller ikke på min side.
Dessverre betyr nok dette at jeg, for første gang siden 2013, ikke kommer meg til Sverige med båten. Men jeg akter å ta det igjen neste år!
Denne turen hjem til Oksval var forøvrig min tur 99 i år, og det er ennå nesten to måneder igjen av året....
Noen bilder: