Pequod
Lars H. skrev 25 minutter siden:
He he, slike uttalelser fra deg begynner å bli en gjenganger. Hva med å investere i en vekkerklokke? Nei, det var stygt sagt, slikt har jo egentlig ikke noe i en båt å gjøre. Ellers misunner jeg deg virkelig som har båten på vannet. Trudelutt står på land og kommer nok ikke på vannet før i slutten av mars.
Du har absolutt et poeng der ja! Sånn er det å være B-menneske! Men det er det som er så fint med båtlivet, jeg drar når jeg vil og er klar, selv om det noen gang kan være en utfordring... Det ville ikke ha vært en katastrofe å for eksempel overnatte på Borgen og dra hjem søndag istedenfor, eller overnatte i Horten, stikke innom museet dagen etter og deretter dra hjem.
Konserten var tross alt ikke SÅ viktig, og jeg kjøpte ikke billetten før jeg satt på Nesoddenferga inn til byen, men jeg hadde jo lyst til å få den med meg, bandet har holdt på i 40 år, og var for første gang i Norge! Kjenner ikke så veldig mye til dem, har vel bare en to-tre av de 17 skivene de har gitt ut, men angrer ikke på at jeg prioriterte å rekke den.Konserten var fantastisk!
Ellers er jo min turhistorie full av planer om å komme avgårde tidlig for å rekke noe, men det viser seg at jeg blir noen timer for sent. I farten kommer jeg bare på én gang at jeg klarte å komme avgårde, og det var fra Horten i fjor, da jeg skulle på Høstspretten i Stavern. Da hadde jeg, selvsagt, startet senere enn planlagt fra Nesodden, så for å rekke noen av arrangementene måtte jeg starte fra Horten klokka 06.00!!! Det klarte jeg!
Ellers har jeg jo litt mer enn normal hvilepuls når jeg er i båten, og tar det ikke så veldig nøye når det gjelder tid.
Forøvrig MÅTTE jeg jo bare rekke den konserten, bandet har nemlig det meget passende navnet KAYAK!
Og vinylen ble signert...