Jump to content

Edit History

Odne N23

Odne N23

Takk for svar.

Dette var omtrent som eg trudde. Snakka også med ein kar som annonserer ein del motorar på finn. Han jobba som Suzuki-mekanikar, og kunne bekrefte at adapterplata var eit svakt punkt. Særs viktig å passe på Zink og termostat, (som visstnok også kunne eire/bli dårleg) på desse motorane. Elles så meinte han at denne adapterplata skiftar ein greit sjølv dersom ein har skrudd ein del og har tilgang til løfteustyr. (Dog ca 10000kr i deler). Så då kan ein "defekt" motor også vere aktuell for min del. Då veit ein at dette er ok, og ein får på lass oppdatert del, som ikkje har stål-plugg montert. (Ligg ein på finn til 25000kr no, men den er "to far gone" slik eg ser det).

Odne N23

Odne N23

Takk for svar.

Dette var omtrent som eg trudde. Snakka også med ein kar som annonserer ein del motorar på finn. Han jobba som Suzuki-mekanikar, og kunne bekrefte at adapterplata var eit svakt punkt. Særs viktig å passe på Zink og termostat, (som visstnok også kunne eire/bli dårleg) på desse motorane. Elles så meinte han at denne adapterplata skiftar ein greit sjølv dersom ein har skrudd ein del og har tilgang til løfteustyr. (Dog ca 10000kr i deler). Så då kan ein "defekt" motor også vere aktuell for min del. Då veit ein at dette er ok, og ein får på lass oppdatert del, som ikkje har stål-plugg montert.

• Create New...