Jump to content

Edit History

Sjøstein

Sjøstein

Festina_Lente: Takk for gode innspill, jeg har nok litt for mange tommeltotter til å gå på noe sånt, så her er det nok nyttig å gjøre leksene på forhånd ja. Så det lå en i HR312 til salgs i høst nesten 100' over mitt budsjett men der absolutt alt var byttet. Men det blir kanskje billigere på sikt likevel.

sunnmøre: Ikke uenig i fordelene med toalett akter og mast på dekk. Er også klar over at flere av mine alternativer er mer livlige båter enn HR. Men seilegenskaper er ikke det viktigste nå da jeg har rast litt fra meg i tidligere båter, så der er jeg litt fleksibel. Trivsel og atmosfære blir viktigst denne gangen, gode seilegenskaper en bonus.

bliss x: Fantastisk, den ser jo ny ut!  For meg har det har vært en drøm siden tenårene å eie en HR så det blir spennende å se om det dukker opp noen aktuelle objekter utover våren.

Sjøstein

Sjøstein

Festina_Lente: Takk for gode innspill, jeg har nok litt for mange tommeltotter til å gå på noe sånt, så her er det nok nyttig å gjøre leksene på forhånd ja. Så det lå en i HR312 til salgs i høst nesten 100' over mitt budsjett men der absolutt alt var byttet. Men det blir kanskje billigere på sikt likevel.

sunnmøre: Ikke uenig i fordelene med toalett akter og mast på dekk. Er også klar over at flere av mine alternativer er mer livlige båter enn HR. Men seilegenskaper er ikke det viktigste nå da jeg har rast litt fra meg i tidligere båter, så der er jeg litt fleksibel. Trivsel og atmosfære blir viktigst denne gangen, gode seilegenskaper en bonus.

bliss x: Fantastisk, ser jo nesten ny ut jo!  For meg har det har vært en drøm siden tenårene å eie en HR så det blir spennende å se om det dukker opp noen aktuelle objekter utover våren.

Sjøstein

Sjøstein

bliss x: Fantastisk, ser jo nesten ny ut jo! Jeg må innrømme at det har vært en drøm siden tenårene å eie en HR. De andre gutta hadde bilde av Samantha Fox på veggen på gutterommet, jeg hadde Hallberg Rassy og Najad ...

• Create New...