ErikN
Sjøstein skrev for 1 time siden:
Jo, helt klart. De har en fin 32-foter men tror ikke det finnes veldig mange av den, samt et par 34-fotere (som er litt for store for meg, ønsker meg egentlig ikke større båt og har en båtplass som ikke tar mer enn 32). Så finnes det jo noen fine fra 70-tallet uten teakdekk. Har sett på et par Monsuner og det er flotte båter, men det blir litt for mørkt innvendig og helt lang kjøl tror jeg ikke jeg vil ha.
Godt poeng, da forstår jeg du er fornøyd med Arconen. Har den jern- eller blykjøl forresten? Og er det en luke du kan lukke mellom toalettet og køya framme?
Var det den 312en som lå i Fredrikstad ha kjøpte? Har spart på annonsen og den så helt utrolig flott ut.
Veldig fornøyd med Arconaen, lekre linjer, god seiler, masse plass! Solid bygget. Første eier av min hadde den fra 1986 til 2005, han jeg kjøpte av hadde hatt den fra 2005 til 2013 og siden har jeg hatt den.. en båt man har lenge.. 3 av de av de som jeg har sett til salgs har 1 eier siden 80 tallet.. det sier jo litt. Det er Jernkjøl på Arcona 32 og bly på 321. Lurer du på noe ang Arcona 32 så har vi en gruppe på Facebook du kan søke opp. En dør mellom forpigg og toalett fremme ja, men ikke lyd/lukt tett ;) ja stemmer bra, skal hente den i Mars i Fredrikstad :)