Jump to content

Edit History

ErikN

ErikN

Sjøstein skrev 12 minutter siden:

Og når den er lukket mot do så er toalettrommet helt lukket og gangen mellom salong og forpigg åpen for fri passasje?

Det er en dør mellom salong og forpigg/toalett. Men man kan lukke en «dør/luke til mot der man sover.

Takk for tipset, så et par stykker på nettet i fjor og synes det virker som en flott båt. Dersom det dukker opp noen aktuelle objekter ut over våren skal jeg prøve å få sett nærmere på den.

Hvis du er i nærheten av Bærum er du velkommen til å se på min når den er sjøsatt igjen :)

ErikN

ErikN

Sjøstein skrev 11 minutter siden:

Og når den er lukket mot do så er toalettrommet helt lukket og gangen mellom salong og forpigg åpen for fri passasje?

Det er en dør mellom salong og forpigg/toalett. Men man kan lukke en «dør/luke mot der man sover.

Takk for tipset, så et par stykker på nettet i fjor og synes det virker som en flott båt. Dersom det dukker opp noen aktuelle objekter ut over våren skal jeg prøve å få sett nærmere på den.

Hvis du er i nærheten av Bærum er du velkommen til å se på min når den er sjøsatt igjen :)

ErikN

ErikN

Sjøstein skrev 9 minutter siden:

Og når den er lukket mot do så er toalettrommet helt lukket og gangen mellom salong og forpigg åpen for fri passasje? Ja det stemmer.

Takk for tipset, så et par stykker på nettet i fjor og synes det virker som en flott båt. Dersom det dukker opp noen aktuelle objekter ut over våren skal jeg prøve å få sett nærmere på den. Hvis du er i nærheten av Bærum er du velkommen til å se på min når den er sjøsatt igjen :)

• Create New...