Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Vi var 2 voksne og 2 tenåringer. Vi kom fra en HR 26, og for oss var Hr 29 himmelen :smiley:

sett i forhold til dagens "krav" er jo båten en ganske liten familiebåt - men for et par må den være ideell tenker jeg.

Ryggene på sofaene i salongen vippes opp - da har man to brede og gode køyer her. Man rer opp ved å rulle laken og dyne sammen og legger det bak sofaryggen. Tar 10 sekunder å re opp - så har man en flott salong.

Forpiggen fungerer bra for ett par. 

Det er vel først og fremst toalettet som er enklere enn på mer moderne båter ettersom det ikke er dusjmulighet her tenker jeg. Stikkøya akter er jo også en ren stikkøye. Det at man ikke har akterkabin som på moderne båter gjør at det er masse stueplass i cockpit benkene.

Å håndtere denne båten alene går helt fint.  Pappa hadde en liten autopilot han brukte mens han satte seil. Alle fall var trekt ned til cockpit. Vi hadde rulleforseil.

Bitteliten

Bitteliten

Vi var 2 voksne og 2 tenåringer. Vi kom fra en HR 26, og for oss var Hr 29 himmelen :smiley:

sett i forhold til dagens "krav" er jo båten en ganske liten familiebåt - men for et par må den være ideell tenker jeg.

Ryggene på sofaene i salongen vippes opp - da har man to brede og gode køyer her. Forpiggen fungerer bra for ett par.

Det er vel først og fremst toalettet som er enklere enn på mer moderne båter ettersom det ikke er dusjmulighet her tenker jeg.

Å håndtere denne båten alene er helt OK. Pappa hadde en liten autopilot han brukte mens han satte seil. Alle fall var trekt ned til cockpit. Vi hadde rulleforseil.

• Create New...