Jump to content

Edit History

Buster Magnum

Buster Magnum

Jeg har Google fortøyning rundt påle og ser det er mulig om man kjenner til de korrekte knutene. Har bestilt litt lesestoff, illustrert sjømannskap og navigasjon. 

En annen sak jeg reagerte på fra forhandler var at de måtte kjøre en prop check og ladde full gass første timen. Jeg mailet Yamaha og spurte etter korrekt innkjøring for 225FETX motor og dette var svaret:

image001.png

Buster Magnum

Buster Magnum

Jeg har Google fortøyning rundt påle og ser det er mulig om man kjenner til de korrekte knutene. Har bestilt litt lesestoff, illustrert sjømannskap og navigasjon. 

En annen sak jeg reagerte på fra forhandler var at de måtte kjøre en prop check og ladde full gass første timen. Jeg mailer Yamaha og spurte etter korrekt innkjøring for 225FETX motor og dette var svaret:

image001.png

Buster Magnum

Buster Magnum

En annen sak jeg reagerte på fra forhandler var at de måtte kjøre en prop check og ladde full gass første timen. Jeg mailer Yamaha og spørte etter korrekt innkjøring for 225FETX motor og dette var svaret:

image001.png

• Create New...