Jump to content

Edit History

Mizar

Mizar

Mouche skrev 1 time siden:

Foreslår at du retter spørsmålet til de som har planer om å sette i gang kommersiel produksjon av produktene slik at de blir frarådet å gjøre det. Jeg har kun nevnt hva som er "på gang" og hvem som produserer, eller vil begynne produksjon av dette.

Ja.

Jeg ser nå i etterid at i meldingen om nyTesla du siterer, står det "lansering av Teslas Roadster i 2010", så noe er feil...?  (Ingen kritikk, søker bare fakta)

Er det årstallet, kanskje. Eller hvis årstallet er riktig, -hvor mange "Roadster" modeller har Tesla solgt til nå, 7 år senere? Fungerte ladeteknikken? Noen som vet?

NB! Selv følger jeg ikke med på hvilke Teslamodeller som annonseres/lanseres.

Mizar

Mizar

Mouche skrev 56 minutter siden:

Foreslår at du retter spørsmålet til de som har planer om å sette i gang kommersiel produksjon av produktene slik at de blir frarådet å gjøre det. Jeg har kun nevnt hva som er "på gang" og hvem som produserer, eller vil begynne produksjon av dette.

Ja.

Jeg ser at i meldingen om nyTesla du siterer, står det "lansering av Teslas Roadster i 2010", så noe er feil...?  (Ingen kritikk, søker bare fakta)

Er det årstallet, kanskje. Eller hvis årstallet er riktig, -hvor mange "Roadster" modeller har Tesla solgt til nå, 7 år senere? Fungerte ladeteknikken? Noen som vet?

NB! Selv følger jeg ikke med på hvilke Teslamodeller som annonseres/lanseres.

• Create New...