phjens Startet 16.Januar.2018 Del på Facebook Startet 16.Januar.2018 Er det noen som har erfariger med og handle via nettbutikken til Wærners båtbu i Sandefjord? Er det en butikk som er seriøs som man kan handle trygt ifra? Sitér dette innlegget Link to post
Fluehue Svart 16.Januar.2018 Del på Facebook Svart 16.Januar.2018 Butikken har iallefall vært der "bestandig" så seriøst må det vel være. Husker de gikk under navnet "gullsmeden", for noen år siden så var vel ikke kjempebillig der;) Men helt sikkert trygt å handle av! Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 16.Januar.2018 Del på Facebook Svart 16.Januar.2018 Har ikke handlet på nettet derfra, men over disk mange ganger og det er i hvert fall en udelt hyggelig opplevelse. Dønn seriøst og Wærner selv er kunnskapsrik som få. Sitér dette innlegget Link to post
Scand 360 dc Svart 16.Januar.2018 Del på Facebook Svart 16.Januar.2018 Meget bra butikk. Har ikke brukt nettbutikken, med live er butikken bra. Jeg liker sånne ekte båtsjapper....bra kunnskap på sjefen sjøl, og mulig å prute litt vist du kjøper en del. Fikk faktisk best pris på en eber 4kw her for noen år siden. Har mye, og kan skaffe nesten alt... Sitér dette innlegget Link to post
Compromise Svart 17.Januar.2018 Del på Facebook Svart 17.Januar.2018 Har handlet i nettbutikken og det var ingen problemer med det. Sitér dette innlegget /per Link to post
nordan family 27 Svart 17.Januar.2018 Del på Facebook Svart 17.Januar.2018 Har brukt nettbutikken et par ganger. Gode erfaringer - en av dem ble varene levert personlig på bryggen min. Så ingenting i veien med servicenivået :-) Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 17.Januar.2018 Del på Facebook Svart 17.Januar.2018 Jeg vil påstå at noe særlig mer seriøst finner du ikke... Jeg vil anse at det er 100% trygt å handle på nett der :) Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
JRK Svart 17.Januar.2018 Del på Facebook Svart 17.Januar.2018 Hei Har handlet noe over disk. Dette er en av de mer servicinstilte båtutsyrsbutikker vi har I Norge. Har veldig mye forskjellig og de bestiller også om det er noe spesielt du skal ha. Men deres største fortrinn er kunnskapen til Værner. Prismessig har de vært høye, men har inntrykk av at det har endret seg. Om det er Værners båtbu elle andre, så er det jo bare å refere til hvor på nettet man har sett noe rimeligere, så hender det man får akseptabel pris. Sitér dette innlegget Link to post
Scand 360 dc Svart 16.Februar.2018 Del på Facebook Svart 16.Februar.2018 Et luftinntak for motorrom, hadde et deksel som var sprukket opp. Dette er fra 1986, så jeg hadde liten tro på at dette kunne skaffes. Fikk Wærnes båtbu på saken. Tror du ikke han etter noen uker får tak i identisk deksel. Det finnes mange av samme type, men det jeg var på jakt etter, var ikke standar mål i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.