Jump to content

Edit History

ne.andersson

ne.andersson

Var ikke hemmelig i det hele tatt, kun bare dårlig erfaring av posting av linker til salgssteder på forum fra tidligere da noen admins oppfatter det som salg. Som jeg sa til deg i PM, beklager at jeg ikke fikk med meg at du var ute etter en vannvarmer.

Lazyjack skrev for 2 timer siden:

Han hadde ikke link til vannvarmer, kun luft. Vet ikke hvorfor det var litt hemmelig....

PS. Jeg liker veldig godt at du prøver å få meg til å fremstå som er skrulling etter at jeg prøvd å hjelpe til. Lykke til videre

ne.andersson

ne.andersson

Var ikke hemmelig i det hele tatt, kun bare dårlig erfaring av posting på linker til salgssteder på forum fra tidligere da noen admins oppfatter det som salg. Som jeg sa til deg i PM, beklager at jeg ikke fikk med meg at du var ute etter en vannvarmer.

Han hadde ikke link til vannvarmer, kun luft. Vet ikke hvorfor det var litt hemmelig....

PS. Jeg liker veldig godt at du prøver å få meg til å fremstå som er skrulling etter at jeg prøvd å hjelpe til. Lykke til videre

ne.andersson

ne.andersson

Var ikke hemmelig i det hele tatt, kun bare dårlig erfaring av posting på linker til salgssteder på forum fra tidligere da noen admins oppfatter det som salg. Som jeg sa til deg i PM, beklager at jeg ikke fikk med meg at du var ute etter en vannvarmer.

PS. Jeg liker veldig godt at du prøver å få meg til p fremstå som er skrulling etter at jeg prøvd å hjelpe til. Lykke til videre

• Create New...