Jump to content

Edit History

Førstefender

Førstefender

11 minutes ago, nik0lai said:

Jeg mente at fartspotensiale til båten nok er 50+ knop, men jeg trenger ikke så mye selv.

Selv om det jo hadde vært kult. Men vil gjerne kunne klare 35 knop iallfall.. 

Det viktigste er jo egentlig at jeg kan marsje på ei grei fart, minst 25++ knop, 

med ett levelig støynivå og dieselforbruk..

Hva gjorde den med 2x 220hk da? 

Hadde tidligere en Sunseeker 35 på 7tonn, 36-37knop på max og 24-27knop på "økonomi" cruise 3000-3100omd, dette med 2 x 230hk Volvo.

 

En singel D6 350, så bør du vel klare 35knop kanskje?

Førstefender

Førstefender

9 minutes ago, nik0lai said:

Jeg mente at fartspotensiale til båten nok er 50+ knop, men jeg trenger ikke så mye selv.

Selv om det jo hadde vært kult. Men vil gjerne kunne klare 35 knop iallfall.. 

Det viktigste er jo egentlig at jeg kan marsje på ei grei fart, minst 25++ knop, 

med ett levelig støynivå og dieselforbruk..

Hva gjorde den med 2x 220hk da? 

Hadde tidligere en Sunseeker 35 på 7tonn, 36-37knop på max og 24-27knop på "økonomi" cruise 3000-3100omd, dette med 2 x 230hk Volvo.

Førstefender

Førstefender

7 minutes ago, nik0lai said:

Jeg mente at fartspotensiale til båten nok er 50+ knop, men jeg trenger ikke så mye selv.

Selv om det jo hadde vært kult. Men vil gjerne kunne klare 35 knop iallfall.. 

Det viktigste er jo egentlig at jeg kan marsje på ei grei fart, minst 25++ knop, 

med ett levelig støynivå og dieselforbruk..

Hva gjorde den med 2x 220hk da? 

Hadde tidligere en Sunseeker 35 på 7tonn, 36-37knop på max og 24-27knop på "økonomi" cruise 3000-3100omd, dette ,med 2 x 230hk Volvo



×
×
  • Create New...