Jump to content

Edit History

bellen

bellen

Kalle Well skrev for 1 time siden:

Når du bakker med drev er den vanskeligere å kontrollere enn påhengsmotor. Påhengsmotoren lystrer mer. 

Det kan du også merke at dersom du kjører rett frem i lav fart med drev, vrir båten seg frem og tilbake. Det gjør heller ikke påhengs. 

Nåja.. Det er jo både og. Min mening er at drev og påhengs er lik, her er det heller båttypen som bestemmer. Propellen på drev og utenbords er jo plassert på samme plass, bare motoren som står på forskjellig plass, så ved manøvrerin, så burde det være likt. Jeg har kjørt flere båter med påhengs som vingler en del fra side til side i lav fart slik som med drevbåter. Jeg mener at om du har to like båter, en med drev og en med påhengs, så vil desse oppføre seg veldig likt ved manøvrering.

bellen

bellen

Kalle Well skrev for 1 time siden:

Når du bakker med drev er den vanskeligere å kontrollere enn påhengsmotor. Påhengsmotoren lystrer mer. 

Det kan du også merke at dersom du kjører rett frem i lav fart med drev, vrir båten seg frem og tilbake. Det gjør heller ikke påhengs. 

Nåja.. Det er jo både og. Min mening er at drev og påhengs er lik, her er det heller båttypen som bestemmer. Propellen på drev og utenbords er jo plassert på samme plass, bare motoren som står på forskjellig plass, så ved manøvreringsmessig, så burde det være likt. Jeg har kjørt flere båter med påhengs som vingler en del fra side til side i lav fart slik som med drevbåter. Jeg mener at om du har to like båter, en med drev og en med påhengs, så vil desse oppføre seg veldig likt ved manøvrering.

bellen

bellen

Kalle Well skrev 1 time siden:

Nåja.. Det er jo både og. Min mening er at drev og påhengs er lik, her er det heller båttypen som bestemmer. Propellen på drev og utenbords er jo plassert på samme plass, bare motoren som står på forskjellig plass, så manøvreringsmessig, så burde det være likt. Jeg har kjørt flere båter med påhengs som vingler en del fra side til side i lav fart slik som med drevbåter. Jeg mener at om du har to like båter, en med drev og en med påhengs, så vil desse oppføre seg veldig likt ved manøvrering.

• Create New...