Shore Svart 28.Januar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2018 (redigert) Finner kun 1 nettside for Yamaha, og det er denne : https://www.yamaha-motor.eu/no/produkter/batmotorer/index.aspx Det er der jeg fant opplysninger om 3 års garanti. Redigert 28.Januar.2018 av Shore (see edit history) Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
Nero II Svart 29.Januar.2018 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2018 (redigert) Jeg er nogenlunde i samme situasjon som deg, skal ha en gummibåt, ikke minst for barnebarn. Min sønn minte meg på hvor mye det betød for ham da han fikk en 12´ With med 9,9 på - gleden med å frese rundt med den - og at den plana og gikk godt - hooka ham for båtlivet. Så jeg ser nok etter en 6 hester for hans barn igjen - så får de selv være med å spare videre. Til nå hadde jeg tenkt West, men oppblåsbar bunn med V-bunn var en ny oppdagelse. Ser at Honwave 32 IE har det. Er det flere i samme klasse? Hvor mye mer -i kroner og vekt - koster overgang til Glassfiber/rib- bunn? Følger med videre.... Redigert 29.Januar.2018 av Nero II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.