Jump to content

Edit History

Popeye70

Popeye70

pacuare skrev 1 time siden:

Er det noen begrensning på hva en kan koble til en 3,0A? Vurderer denne (etter kommentaren din).

https://www.ebay.com/itm/AUKEY-PA-T16-36W-2-Port-USB-Wall-Charger-with-Quick-Charge-3-0-AiPower/272737132634?hash=item3f8066605a:m:map9zBexarr7yZ50FYaeNHw

Det ser ut til å være en nyere generasjon enn mine, men det er bare positivt.

Det er ikke noe problem å koble f.eks en enhet som kun trekker 0,5A til denne selv om den kan gi 3A. Det er enheten som bli ladet som styrer hvor mye (dvs hvor høy A) den trekker. Selve laderen gir det som blir trukket. Jeg har ladet alt fra Samsung S4 via iPhone 5 og iPhone 7 plus til nyeste iPad med disse laderne. Datteren min lader et Sony-kamera med samme lader. Vi lader også opp batteribanker og et par FitBit med våre.

Det eneste du vil angre på er at du ikke valgte en med flere porter, for det trenger du når du innser du kan lade alt mulig med den. :thumbsup:

Det eneste du må tenke på er at du har riktig Volt, og alt av enheter som lader via USB bruker 5V. Ergo ikke noe problem.

Popeye70

Popeye70

pacuare skrev 1 time siden:

Er det noen begrensning på hva en kan koble til en 3,0A? Vurderer denne (etter kommentaren din).

https://www.ebay.com/itm/AUKEY-PA-T16-36W-2-Port-USB-Wall-Charger-with-Quick-Charge-3-0-AiPower/272737132634?hash=item3f8066605a:m:map9zBexarr7yZ50FYaeNHw

Det ser ut til å være en nyere generasjon enn mine, men det er bare positivt.

Det er ikke noe problem å koble f.eks en enhet som kun trekker 0,5A til denne selv om den kan gi 3A. Det er enheten som bli ladet som styrer hvor mye (dvs hvor høy A) den trekker. Selve laderen gir det som blir trukket. Jeg har ladet alt fra Samsung S4 via iPhone 5 til nyeste iPad med disse laderne. Datteren min lader et Sony-kamera med samme lader. Vi lader også opp batteribanker og et par FitBit med våre.

Det eneste du vil angre på er at du ikke valgte en med flere porter, for det trenger du når du innser du kan lade alt mulig med den. :thumbsup:

Det eneste du må tenke på er at du har riktig Volt, og alt av enheter som lader via USB bruker 5V. Ergo ikke noe problem.

• Create New...